RSS

Κυνηγώντας έναν Βρετανό

17 Αυγ.

Vodpod videos no longer available.

Αστυνομία: Σουίτ Μέρι … το ψευδώνυμο που χρησιμοποιείς στο Φατσοβιβλίο … ταιριάζει και με τη φάτσα σου.

Σουίτ Μέρι: Κουλ, ε; … Είναι κι ο τίτλος ενός τραγουδιού ενός Γάλλου που ήξερε τι πάει να πει μαύρη καύλα.

Αστυνομία: Κομμένα τα χαριεντίσματα! Δεν είμαστε εδώ να πιάσουμε φιλίες! Είσαι μπλεγμένη μέχρι τα μπούνια, δεσποινίς! Απείθεια, εξύβριση αρχής, περιφρόνηση δικαστηρίου… Θα το πληρώσεις πανάκριβα…

Σουίτ Μέρι: Καθόλου δεν σας λογαριάζω, αγγλοδωσίλογοι … Οι μέθοδοί σας είναι αντάξιες τής Γκεστάπο … έχετε βάλει τους ανθρώπους να καταδίδουν ο ένας τον άλλο … Πόσο χριστιανικό είναι αυτό; … Εμένα μου φαίνεται ότι είναι … τού αντίχριστου … δεν νομίζετε; Ε, Αδόλφε, σοί λέγω εγέρθητι! Πάει, λάλησαν οι Άγγλοι …

Αστυνομία: Προπαγάνδα … αριστερή προπαγάνδα … Ποιος σε υποκινεί; Ποιος σε σέρνει απ’ τη μύτη; Ο νταβάς σου; … Σ’ έτσουξε, μωρό μου … Ακρο-μικροαστή-κομουνίστρια, τι άλλο θα δουν τα μάτια μου μ’ εσάς τους εξτρεμιστές …  θέση και αντίθεση μαζί, φάση και αντίφαση … Να με κοιτάς όταν σου μιλάω! Για ποιον λόγο προσπάθησες να ξεγελάσεις την Αστυνομία; Εγώ ξέρω το γιατί, αλλά θέλω να το ακούσω απ’ το στόμα σου … να κελαϊδήσει το πουλάκι … την προκαταρκτική θα την γράψεις μόνη σου.

Σουίτ Μέρι: Διάβασα στα πρωτοσέλιδα των σκατοταμπλόιντ σας με τα φασιστοσκύβαλα που σας πλασάρουν: «Κατάδωσε κι εσύ έναν βλάκα, ΜΠΟΡΕΙΣ» … τσακώστε, λοιπόν, όλους τους μαλάκες: τον γκόμενο, τον γείτονα στο δίπλα διαμέρισμα, τον εχθρό στο απέναντι μπαλκόνι … το είδαμε κι αυτό, μια μάνα να καρφώνει την κόρη της … Καταδώστε τον πλησίον σας και σύρτε τον στη λάσπη, ή τώρα ή ποτέ! Κόντεψα να ξεράσω … ε, τηλεφώνησα στην αστυνομία και τους έδωσα μια ψευδογνήσια πληροφορία, ότι δηλαδή ένας φίλος μου ετοιμαζόταν να κάνει την ανάγκη του στο κέντρο τού Μπέρμινγχαμ, πάνω στη σημαία τού Ηνωμένου Βασιλείου … κι επειδή οι υποσχέσεις πρέπει να τηρούνται, το έκανα εγώ η ίδια — αλλά μόνο και μόνο για να ξεφτιλίσω όσους ξεφτιλίζουν την Μεγάλη Βρετανία!

Αστυνομία: Ξέρεις τουλάχιστον τι σε περιμένει τώρα;

Σουίτ Μέρι: Ναι, θα απελαθώ … αγγλιστί, ρεμούβντ … σ’ ένα μπουντρούμι ή στο δρομοκαΐτειο … γιατί δεν είμαι πια άξια να υπηρετώ την αυτής εξοχότητα Ελισάβετ, που αποστρέφει το βλέμμα από τέτοιες ακρότητες!

Αστυνομία: Δεν θέλουμε άλλα άτομα σαν και σένα … θα εκμεταλλευθούμε τις ταραχές, για να κάνουμε μια μεγάλη εκκαθάριση … για να διασφαλίσουμε την ειρήνη και την ευημερία όλων των πατριωτών.

Σουίτ Μέρι: Σας έχω χεσμένους κι εσάς και τους φακέλους σας και την αστυνομοκρατία σας … αίσχος, σέιμ ον γιου! Στο Διχασμένο Βασίλειο και στους κοσμοκαταδότες όλων των χωρών, λέω δυνατά: ΣΚΑΤΑ, σκατά, σκατά — ακόμα μια προσπάθεια, και θα σας έχω χέσει … πατόκορφα!

(κείμενο & βίντεο εδώ)

 
Σχολιάστε

Posted by στο 17/08/2011 in Βία, Θέατρο, Κράτος

 

Σχολιάστε

