RSS

May Capital bless us all as we gather in His name

19 Απρ.

Για τη βελτίωση τής ασφάλειας επικίνδυνων βιομηχανικών εγκαταστάσεων, ανεγείρουμε: (1) οίκο ευγηρίας σε απόσταση 200 μέτρων, (2) σχολείο σε απόσταση < 300 μ., (3) νοσοκομείο σε απόσταση 400 μ. και (4) παιδική χαρά σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων από τη βιομηχανική μονάδα.

Το 1985 ήταν η τελευταία φορά που διενεργήθηκε έλεγχος στις εγκαταστάσεις τής Chemical & Fertilizer Co. από την Επιθεώρηση Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία [OSHA], την αμερικανική υπηρεσία η οποία έχει την ευθύνη τής διασφάλισης τής ασφάλειας στους χώρους εργασίας. Στην περίσταση αυτή, διαπιστώθηκαν τρεις παραβάσεις, εκ των και μία βαριάς μορφής, και επιβλήθηκε πρόστιμο. Ουδέποτε έκτοτε κλιμάκιο τής υπηρεσίας επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις. Ειδικός σε θέματα χημικής βιομηχανίας δήλωσε στην Guardian ότι δεν εκπλήσσεται από τη διενέργεια περιορισμένου αριθμού ελέγχων, προσθέτοντας ότι στην βιομηχανία είναι γνωστό το γεγονός ότι η OSHA εξακολουθεί να είναι «υποστελεχωμένη και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στον φόρτο εργασίας». Αρκεί μια ματιά στους αριθμούς για να πειστεί κανείς: η εποπτική αρμοδιότητα τής επιθεώρησης ασφάλειας καλύπτει 7 εκ. χώρους εργασίας[*] στις ΗΠΑ. Συνολικά, σε εθνικό επίπεδο, διαθέτει 2000 ελεγκτές και, με τα σημερινά επίπεδα χρηματοδότησης, διενεργεί 40.000 επιθεωρήσεις ετησίως. Με βάση τα στοιχεία αυτά, διαπιστώνεται ότι σε έναν τυπικό χώρο εργασίας θα αντιστοιχεί μία επιθεώρηση ανά 175 έτη. Ας σημειωθεί ότι, λόγω των αυτομάτων περικοπών, που πρόσφατα τέθηκαν σε ισχύ αναμένονται μεγαλύτερες μειώσεις στον προϋπολογισμό τής υπηρεσίας, πράγμα που συνεπάγεται ακόμα λιγότερους ελέγχους. Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι ο προϋπολογισμός τής OSHA θα μειωθεί κατά 8.2%.

Στοιχεία από τα αρχεία επιθεωρήσεων στο εργοστάσιο: Από τα στοιχεία τού φακέλου τής εγκατάστασης, προκύπτει ότι το 2006 η Επιτροπή Περιβαλλοντικής Ποιότητας τού Τέξας [TCEQ] έλαβε καταγγελία που αφορούσε την έκλυση οσμής από την μονάδα τής West Fertilizer — ήταν την ίδια χρονιά που επιβλήθηκε πρόστιμο στην βιομηχανία από την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος [EPA]. Κατά τη διερεύνηση τής καταγγελίας, η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η εγκατάσταση δεν διέθετε έγκυρη άδεια εκπομπής αερομεταφερόμενων ρύπων. Πριν από το 2004, το εργοστάσιο δεν υποχρεούνταν να διαθέτει άδεια, γιατί δεν είχαν ακόμα τεθεί σε ισχύ οι σχετικές προβλέψεις σε ομοσπονδιακό και πολιτειακό επίπεδο. Η TCEQ διενήργησε συμπληρωματικές επιθεωρήσεις, αλλά δεν έλαβε άλλες καταγγελίες. Στο μεταξύ η EPA δημοσίευσε περαιτέρω πληροφορίες σε σχέση με την καταγγελία που οδήγησε στην επιβολή τού προστίμου. Οι παρατυπίες που διαπίστωσαν οι ελεγκτές το 2006 περιελάμβαναν την μη ενημέρωση τού σχεδίου διαχείρισης κινδύνων, την μη εκπόνηση σχεδίου για την αντιμετώπιση των ταυτοποιηθέντων κινδύνων και τις μη ικανοποιητικές επιδόσεις όσον αφορά την εκπαίδευση των εργαζομένων. Σύμφωνα με τα αρχεία τής EPA, το εργοστάσιο συμμορφώθηκε με την απαίτηση ενημέρωσης τού σχεδίου διαχείρισης κινδύνων το 2011.

[*] Όσον αφορά το εύρος των αρμοδιοτήτων τής υπηρεσίας, υπάρχει εδώ μια ασυμφωνία μεταξύ τού αρχικού σχολίου τού M.Williams [7 εκ. χώρους εργασίας] και τής λανθασμένης αναφοράς στο μεταγενέστερο κείμενο των Dart/Williams/Luscombe [7 εκ. εργαζόμενους] (πβ. Wikipedia: «OSHA covers approximately 7 million workplaces»).

Advertisements
 
Σχολιάστε

Posted by στο 19/04/2013 in Οικονομία

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s